آلبوم ایرانجشنواره موسیقیرویدادکنسرت سنتیکنسرت شهرستانموسیقی

سنندج میزبان اجتماع بزرگ دف نوازان ایران زمین است

رئیس حوزه هنری کردستان با اشاره به برگزاری نهمین جشنواره بین المللی دف نوازی، دف نوای رحمت گفت: اجتماع بزرگ دف نوازان ایران زمین روز سه شنبه ۲۲ مرداد در سنندج برگزار می شود.

به گزارش کامینگ سون موزیک، امین مرادی روز شنبه در نشست خبری نهمین جشنواره بین المللی دف نوای رحمت و گرامیداشت روز خبرنگار اظهار داشت: این اجتماع بزرگ در پارک شانو (استقلال) سنندج  و با حضور جمع زیادی از دف نوازان ایران زمین با لباس های محلی مناطق مختلف کشور برگزار می شود.

وی افزود: این اجتماع با عنوان آوای دوست از جمله برنامه های جانبی این جشنواره است و دف نوازان همگرایی و وحدت و اتحاد اقوام مختلف ایران زمین را در سنندج پایتخت دف جهان به نمایش می گذارند.

رئیس حوزه هنری کردستان با بیان اینکه نهمین جشنواره دف نوای رحمت از ۲۲ تا ۲۴ مرداد  و در راستای ارج نهادن به موسیقی ملی و ایرانی برگزار می شود، گفت: ۳۰۴ اثر از استان های مختلف کشور به دبیرخانه نهمین جشنواره سراسری دف نوازی’ دف نوای رحمت’ ارسال شده که نسبت به دوره های گذشته با رشد کمی مواجه است.

وی اضافه کرد: این تعداد اثر از هنرمندان دف نواز ۳۰ استان کشور و در بخش های تک نوازی، گروه نوازی و مولودی خوانی به دبیرخانه جشنواره ارسال شده که ۲۴۲ اثر از آثار رسیده به این دوره از جشنواره در بخش تکنوازی و ۶۲ اثر نیز در بخش های مولودی خوانی و گروه نوازی است.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=1887

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا