آلبومکنسرت تلفیقی

کیان پورتراب با دو آلبوم در دو سبک متفاوت بازمی‌گردد

کیان پورتراب مؤسس و سرپرست گروه راک کامنت درباره آخرین فعالیت‌های خود گفت: این روزها مشغول کار روی قطعاتی هستم که قرار است به‌صورت تک‌آهنگ منتشر شود. تولید این قطعات را از دو ماه پیش آغاز کردم و آن‌ها را با فواصل زمانی یک ماه در فضای مجازی منتشر و پخش می‌کنم.

به گزارش کامینگ سون موزیک، این ترانه‌سرا، آهنگساز، تنظیم‌کننده، نوازنده و خواننده ادامه داد: کار بعدی را آخر این هفته منتشر می‌کنم که نام آن “بی‌حسم” است. ملودی و ترانه این قطعه را خودم ساخته‌ام و کار تنظیم آهنگ با همکاری علیرضا ریاضی انجام شده است.

پورتراب اضافه کرد: بعد از انتشار آلبوم “این سمت” فضای کاری خود را تغییر دادم. در واقع پس از آشنایی با فضای جدید الکترونیک پاپ به سبک خارج از ایران، روال کاری خود را تغییر دادم و آثاری که بعد از این آلبوم شنیده می‌شود در همین ژانر قرار دارند.

او تأکید کرد: البته کار کردن در این ژانر صرفاً به دلیل علاقه شخصی من نبود. استقبال از این آلبوم نشان دهنده موفقیت من در این بخش بوده است. البته این سبک در موسیقی ایران در مبحث تنظیم قابل تعریف است و بسیاری از موزیسین‌ها به این ژانر نزدیک شده‌اند، اما در بخش وکال و ملودی هنوز فاصله داریم.

پورتراب همچنین گفت: بعد از انتشار تک آهنگ‌ها و رسیدن به یک تعداد مشخص، آخر سال این قطعات را در قالب یک پکیج منتشر خواهم کرد. جدا از این آلبوم، یک آلبوم دیگر در سبک راک از گروه کامنت در دست تولید داریم که فعلاً عجله‌ای برای انتشار آن نیست و به احتمال زیاد آن را سال آینده روانه بازار خواهیم کرد.

این آهنگساز ادامه داد: برای برگزاری کنسرت هم برای اخذ مجوزهای آن در تلاشیم تا در صورت امکان کنسرت را پیش از آغاز ماه‌های محرم و صفر در فضای باز برگزار کنیم. اگر مجوزها بر اساس زمانی که ما مشخص کرده‌ایم صدر شود، به‌احتمال خیلی زیاد این کنسرت شهریورماه برگزار خواهد شد.

پورتراب در پایان گفت: در کنسرت پیش رو تمام تک‌آهنگ‌هایی را که تا به امروز منتشر کرده‌ام، علاوه بر آلبوم “این سمت” و چند آلبوم از گروه کامنت با یک گروه شش‌ نفری متشکل از علیرضا ریاضی کی بورد، فرید فرزیان‌پور درام، کیارش رادمهر بیس و… روی صحنه خواهیم برد.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=1709

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا