عکسموسیقی جهان

تمجید بی نظیر ریحانا از مری جی بلایژ

به گزارش کامینگ سون موزیک به هنگام مراسم BET Awards بود که ریحانا برای اهدای جایزه یک عمر دستاورد هنری به Mary J. Blige، روی صحنه آمد و به تمجید از او پرداخت.

این مراسم که در سالن مشهور Microsoft Theater برگزار میشد، یک سخنرانی احساسی از Rihanna را به خود دید:

«مری خوشحال، مری ناراحت، مری قهرکرده، مری بدون غصه، مری رقصان… ما برای همه این اسم ها به اینجا آمده ایم؛ مری تو باید عنوان بی همتا، بدون زمان و زن موسیقی کلاسیک را همراه خودت داشته باشی. تو درهای بسته ی زیادی رو برای خوانندگان زن صنعت موسیقی باز کردی و به نمایندگی از تمامی زن هایی که پا در مسیر پشت سر تو گذاشتند – حتی خود من – از تو تشکر میکنم برای اینکه خودت بودی تا ما بتوانیم با خومان بودن راحت باشیم.»

همچنین ریحانا به افتخارات مری جی بلایژ مثل دوبار کاندید شدن برای جایزه اسکار اشاره کرد.

این خواننده ۴۸ساله پس از دریافت جایزه از دستان ریحانا، به تمجید ار او پرداخت و گفت:«فکر میکنم که نمیدونی چقدر دوستت دارم و برای تو احترام قائلم؛ من یکی از هواداران پروپاقرص توام و تو هم همیشه برایم الهام بخش بوده ای.»

در ادامه نیز افزود:

«مردم همیشه از من میپرسند که چجوری تو این صنعت دوام آوردی؟ این به این دلیل است که من به همان اندازه ای که رهبر، ملکه و یک اسطوره زنده هستم، یک خدمت گزار نیز هستم و خودم را خادم موسیقی می دانم. این خدمت همیشه پر زرق و برق و شهرت نیست بلکه یک شغل و تخصص به حساب میاد. این سرنوشت همیشه بزرگتر از من و تصمیمات من بوده و خواهد بود. تصمیمات من فقط برای گذار از وضعیت فعلی نیست بلکه تصمیم به رشد و ادامه تاریخسازی ای است که دارم انجام میدم.»

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=1666

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا